Întrebări frecvente

În cât timp ajunge comanda la mine?

Timpul de finalizare a comenzii se calculează din momentul în care au ajuns la noi toate ingredientele necesare.

În funcție de conținut și model, bijuteriile care conțin doar șuvița bebelușului pot fi realizate în 2-3 săptămâni, iar cele care conțin și lapte matern pot fi realizate în 6-8 săptămâni. Această perioadă durează mai mult doar dacă anumite componente lipsesc și trebuie comandate, iar în aceste cazuri te anunțăm înainte să expediezi incluziunile.

Te vom anunța imediat ce piesa comandată prinde formă, vei primi poze cu ea chiar și înainte de finisaj, iar acesta va fi finisată doar dacă ești mulțumită de rezultat. La final vom reveni din nou cu imagini ale produsului finit din mai multe unghiuri pentru a ne asigura că rezultatul este conform așteptărilor.

Pot plasa o comanda dacă locuiesc în afara României?

Da, dacă poţi asigura transportul ingredientelor prin curier rapid, ambalate cu grijă pentru a ajunge la noi nevătămate. Dacă vrei să comanzi din străinătate, te rugăm să ne contactezi pe Whatsapp pentru a stabili detaliile, iar noi îți vom trimite un ghid de ambalare corectă ale ingredientelor.

Care sunt costurile de livrare a produsului finit?

Produsele noastre pot fi livrate prin cale poștală (10lei) sau prin servicii de curierat rapid (15lei, indiferent de localitate) pe teritoriul României. Datorită naturii acestor elemente nu este posibilă plata ramburs, însă datorită timpului de execiție mai mult, este posibilă plata în mai multe tranșe după înțelegere.

În cazul comenzilor din afara României, este posibilă doar livrarea prin firmă de curierat. Costul expedierii depinde de țara de destinație. Pentru mai multe detalii scrie-ne un mail pe adresa: office@mimomanufacture.ro sau pe Whatsapp: 0770688055

Care este cantitatea necesară pentru diferite elemente folosite în personalizare?

La descrierea fiecărui model scrie si cantitatea necesară pentru modelul respectiv. În cazul în care plasezi o comandă cu mai multe produse, cantitatea se reduce, deoarece cantitatea solicitată include și o rezervă de securitate.

Cantiatea minimă pentru cele mai mici modele începe de la 5ml.

Dacă nu eşti sigură, te rugăm să ne anunți într-un mesaj, iar noi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp cu stabilirea cantității exacte, astfel evitând expedierile multiple.

Am plasat o comandă. Ce trebuie să fac mai departe?

După ce ai plasat o comandă pe site-ul nostru, te vom contacta pentru confirmarea acesteia, pe Whatsapp sau e-mail. Te rugăm să menționezi metoda dorită la plasarea comenzii.

În procesul confirmării, vom clarifica în detaliu solicitarea ta (dacă este nevoie) și vom stabili împreună când se vor expedia ingredientele necesare.

Expedierea se face în fiecare săptămână între luni și miercuri prin firmă de curierat la alegere. Îndată ce primim pachetul tău, revenim cu mesaj și fotografii cu starea coletului. 

După ce modelul prinde formă încă înainte să fie finisat, revenim cu poze, iar dacă totul este în regulă o finisăm şi expediem în cel mai scurt timp.

Am plasat o comandă, dar m-am răzgândit referitor la model. Ce pot face?

În cazul în care nu ne-ai trimis încă ingredientele necesare, tot ce trebuie să faci este să ne anunți prin e-mail-mesaj că dorești să renunți la comandă, după care poți plasa o nouă comandă cu modelul dorit.

În cazul în care ne-ai trimis deja ingredientele necesare și au fost stabilite micile detalii, ulterior nu mai poți interveni cu schimbări, deoarece comanda ta este deja în lucru. Astfel te rugăm, ca înainte de a plasa o comandă, să iei o decizie certă referitor la ceea ce îți dorești.

Doresc să plasez o comandă, însă nu am găsit răspuns la întrebările mele. Ce pot să fac?

În astfel de cazuri, te rugăm să ne scrii un mesaj pe pagina web, pe email, Whatsapp sau pe una din paginile de socializare.

Ce trebuie să știu despre aceste tipuri de bijuterii înainte de a plasa o comandă?

Aceste bijuterii sunt speciale și trebuie purtate cu grijă.

Înainte de a plasa o comandă, te rugăm să parcurgi cu atenţie secţiunea de: ”Ghid de îngrijire” din meniul principal.

Recomandată evitarea contactului bijuteriilor cu orice substanțe chimice precum: parfumuri (alcool), produse de curățat, produse cosmetice, produse de curățare pentru alte tipuri de bijuterii, substanțe autobronzante, etc. Toate acestea vor deteriora bijuteriile pe termen lung și permanent.

Când comanzi un produs, la expedierea acesteia îți vom trimite un ghid detaliat de utilizare corectă, pentru ca tu să te bucuri pentru cât mai mult timp de talismanul tău unicat.

Cât sunt de rezistente și durabile?

Tehnica de păstrate de incluziuni personale în bijuterii are o vechime de mai bine de 15 ani, în întreaga lume.

Există mai multe tehnici de procesare, oricare ar fi metoda aleasă necesită o atenție sporită, dar nu este în niciun caz imposibilă.

Durabilitatea accesoriilor depinde în cea mai mare parte de tine, astfel te rugăm să ții cont de ghidul nostru de îngrijire și să ai grijă de ea.

Poți citi mai mult despre cele 6 tipuri de garanții oferite la secțiunea Garanție și Retur

Ce să fac dacă mi se deteriorează bijuteriile?

Pentru orice deteriorare ale elemntelor, te rugăm să ne contactezi pe Whatsapp sau email și să atașezi poze, descriere, despre accesoriile deteriorate. Vom stabili motivul deteriorării, care poate interveni în urma proceselor de fabricație sau din motive ulterioare (de uzură).

În cazul în care reparația este posibilă şi nu este cauzat de neglijenţa în purtare, poți beneficia de garanția produsului comandat, ceea ce înseamnă reparații gratuite timp de 2 ani de la cumpărare. Va trebui să ne livrezi produsul, iar noi vom încerca tot posibilul pentru a rezolva problema.

Dacă produsul a fost zgâriat ușor sau s-a deteriorat în alt mod doar stratul de polish acesta va fi refăcut în mod gratuit și după terminarea garanției de 2ani (se plătește doar transportul).

Te rugăm sa citeşti şi secţiunea de Garanţie şi Retur.

Din ce materiale sunt realizate elementele personalizate?

Pe lângă amintirile ce ni le oferi pentru prelucrare şi păstrare, un component principal în construirea pieselor este un tip de răsină expodică, ce a fost concepută pentru crearea de bijuterii.

Răşina este un fel de plastic, cu efect de sticlă, dar cu alte caracteristici (se sparge mult mai greu, dar se zgârie mai uşor).

Momentan lucrăm cu trei tipuri de rășini testate, non-toxice, fără VOC şi BPA, cu stabilizatori UV.

În ceea ce privește elementele de îmbinare și materialele utilizate, acestea sunt: oțel inoxidabil, argint 925, aur galben, alb sau roz în funcție de preferinţele tale.

Produsul comandat va arăta ca cele din poze?

Da și nu 🙂

Da, din punctul de vedere al calității și al atenției cu care a fost realizată.

Nu, în primul rând, deoarece elementele folosite în crearea lor sunt unice și irepetabile la fel ca cele trimise de tine. Astfel calitatea, proprietățile și nuanțele elementelor trimise, fac ca bijuteria ta să fie unică atât din punct de vedere al contractului cât și al aspectului vizual. În al doilea rând, scopul nostru nu este de  a reproduce modelele, ci de a realiza obiecte unice. Pentru a asigura că din ingredientele tale se poate realiza modelul dorit, te rugăm să citești cu atenție secțiunea *necesar, la descrierea produselor. În cazul în care dorești să te asiguri că ceea ce dorești este conform descrierii, ne poți trimite poze în email sau prin mesaj, la oricare dintre paginile de socializare unde suntem prezenți.

Nu, din punctul de vedere a componentelor unice ale materialelor folosite, mai ales dacă vorbim de laptele matern. Acest lichid magic este unic, astfel are caractaristici și culoare diferită, în funcție de nenumărați factori. În cazul în care vrei să adaugi un plus de culoare sau strălucire, acest lucru se poate realiza prin adăugarea unor pigmenți sau coloranți speciali.

 

Cum iau naștere aceste bijuterii?

Laptele matern este pasteurizat în mod special şi integrat în bijuteria ta încât să nu mai fie afectat de mediul inconjurator. Este amestecat cu compusi care îl întaresc. Conţinutul bijuteriei nu este 100% lapte. Pentru o compozitie sigură, în procesul de creaţie este folosit şi o rasină special concepută pentru crearea bijuteriilor.

Laptele este inspectat în detaliu şi în funcţie de proprietăţile acestuia, folosim metoda de conservare optimă în funcţie de caracteristicile acestuia. Datorită procedurii speciale de prelucrare în mai mulţi pasi, laptele este integrat în bijuterii cu o textură omogenă şi solidă, fără mici granule sau bucăţele adunate.

Îndată ce elementul personalizat prinde formă, urmează sa fie finisat în mai multe etape până se ajunge la un produs finit.

Se poate folosi și lapte mai vechi pentru realizarea bijuteriilor?

Cu scopul de realizare a bijuteriilor, laptele poate fi păstrat în congelator și ani de zile, nu necesită aceleași proprietăți ca și pentru consum dacă este ținut tot acest timp în recipient steril.

Poți stoca o cantitate, iar dacă vei dori o bijuterie mai târziu, acest lucru se poate realiza oricând, iar dacă trimiți o cantitate mai mare decât necesar, o putem păstra noi pentru tine dacă îți dorești acest lucru.

În cât timp este gata bijuteria mea?

Termenul de realizare a unei bijuterii nu se calculează din momentul plasării unei comenzi online, ci din momentul ce ajung la noi incluziunile trimise de tine.

Timpul de realizare poate varia între 2-3 saptamani la modelele fără lapte matern si 6-12 săptămâni pentru cele cu lapte matern, în funcție de model, complexitate, conținut și disponibilitatea elementelor cum ar fi baze, sisteme se prindere etc. Dacă nu avem pe stoc toate elementele necesare pentru crearea modelului dorit, te vom anunța înainte să expediezi incluziunile.

După ce comanda ta este finalizată, bijuteria va fi expediată în cel mai scurt timp, prin modalitatea de livrare aleasă de tine (1-3 zile prin curier, 2-6 zile prin poștă).

Doresc să fie gata bijuteria de ziua mea. Se poate?

Te rugăm din suflet să ții cont de faptul că ne este imposibil să lucrăm pe termene scurte. Dacă dorești să obții bijuteria cu siguranţă pe o dată anume, te rugăm să plasezi comanda cu 12 săptămâni înainte de termen.

În cazul în care dorești să oferi un astfel de cadou unei persoane dragi, îți propunem să iei în considerare varianta de card cadou fizic sau  varianta online 

Puteți realiza bijuterii după preferințele mele?

Dispunem de o gamă largă de modele, care pot fi personalizate după bunul plac, în limita posibilităților tehnice. Dacă îți dorești un model total diferit de cele disponibile pe pagina noastră, te rugăm să ne contactezi pa Whatsapp, prin email sau pe oricare din rețelele noastre de socializare, pentru a discuta posibilitățile unei eventuale realizări. În astfel de cazuri, o schiță ne-ar ajuta enorm, iar în ceea ce privește prețul unei astfel de bijuterii, acesta va fi comunicat doar după obținerea tuturor detaliilor necesare.

Primesc înapoi cantitatea rămasă din incluziuni?

Șuvițele și bucățica de cordon care rămân după terminarea bijuteriei tale, îți vor fi înapoiate.
În cazul laptelui, ne rezervăm dreptul de a nu înapoia laptele prelucrat rămas. Putem păstra cantitatea respectivă doar pentru tine, în cazul în care consideri că vei mai dori să îți creăm o nouă bijuterie. 

Pot modifica comanda în cazul în care ma răzgândesc sau doresc modificări?

Te rugăm, ca înainte de a plasa o comandă, să citești toate informațiile relevante de pe pagina noastră. În cazul în care ai alte întrebări să ne contactezi cu încredere, iar apoi să decizi ce îți dorești exact. Este important să parcurgi și detaliile referitoare la material și dimensiuni, pentru a evita surpriza că bijuteria a ieșit ori mai mic / ori mai mare decât te-ai așteptat.

În cazul în care ai plasat o comandă, dar incluziunile încă nu au fost trimise, comanda poate fi anulată, dacă ne anunți, specificând numele tău, numărul comenzii, datele contului de pe care ai plătit și alte informații pe care le consideri importate. Suma achitată îți va fi înapoiată în contul de pe care a fost trimis.

În cazul în care incluziunile au ajuns deja la noi, comanda nu se mai poate anula sau modifica, dar înainte să fie dat în lucru facem o recapitulare, o schiţă după care lucrăm pe care trebuie să ne confirmi.

Dacă nu doreşti să achiţi comanda integral în avans, îți oferim opțiunea de plată în mai multe tranșe.

Pot comanda împreună cu o prietenă?

Desigur, se poate. Însă te rugăm frumos sa ții cont de faptul că pachetele trebuie să fie pregătite în așa fel încât să se poată distinge ingredientele trimise. Va fi notat pe fiecare ingredient în parte numele mamei, a copilului și modelul dorit. În cazul în care întâmpinăm neclarități, te vom contacta telefonic pentru a preveni orice eroare posibilă.

Ce se întâmplă când comand un voucher cadou?

Cardul cadou online:

În cel mai scurt timp vei primi prin Whataspp/ email o versiune electronică al cardului, în format pdf, dimensionat pe mărimea unui plic obișnuit, astfel dacă dorești, o poți imprima (recomandăm printarea pe un carton de 200-30% gr, pentru un aspect adecvat). 

Voucherul cadou conține: numele persoanei căreia i se adresează, valoarea și un cod unic care va fi folosit în momentul plasării unei comenzi pe pagina noastră.

Cardul cadou fizic:

Se trimite o simulare pentru confirmare, după care se expediază în 1-2zile lucrătoare.

Cardurile cadou sunt valabile 100 de zile de la data achiziției. Dacă dorești prelungirea acestui termen cu câteva săptămâni, te rugăm să ne anunți din timp prin email. În caz contrar, codul unic nu va mai funcționa după data expirării.

Suportul acestuia este din carton suport + plic, ambele cu efect perlat elegant.

Mai pot adăuga ceva la o comandă deja plasată?

Dacă incluziunile încă nu a fost trimise atunci da, cu condiția ca în secțiunea detalii să menționezi numărul comenzii la care dorești să adaugi completarea. Te rugăm ca în astfel de cazuri, să te asiguri că necesarul trimis va fi suficient pentru ambele comenzi. Contactează-ne să modificăm comanda şi să nu-ţi fie calculat două transporturi.

Dacă ingredientele au fost deja expediate, nu mai putem primi completări ulterioare pentru comanda existentă, care probabil este deja în procesare. În astfel de situații, vor fi luate în evidență ca două comenzi diferite. În acest caz, pe pachetul trimis ulterior se va trece numărul comenzii pentru care este destinată, pentru a nu le confunda.

Cât timp am la dispoziție să trimit necesarul după plasarea unei comenzi?

Necesarul se trimite în termen de maxim 6 săptămâni.

Trimiterile se fac săptămânal de luni până miercuri cu o firmă de curierat aleasă de tine.

Dacă nu expediezi incluziunile în termenul prescris și ai optat pentru plata în tranșe, comanda va fi anulată ( dar înainte te vom contacta pentru confirmare). Dacă ai plătit comanda integral, comanda nu se anulează desigur.

După ce bijuteria realizată a fost predată curierului, în cât timp ajunge la mine?
  • 1-3 zile prin firmă de curierat pe teritoriul României
  • 2-6 zile lucrătoare prin Poșta Română pe teritoriul României
  • 5-10 zile lucrătoare prin firmă de curierat pentru expedierile internaționale
Bijuteria mea nu arată exact ca în poze...

Acest lucru este absolut normal. Fiecare piesă este realizată în stilul celui ales de pe site, dar fiecare este individuală prin caracteristicile sale, fie vorba de culoare sau de poziționarea șuviței. Sunt unice precum ești unică și tu și copilul tău! Culoarea bijuteriei diferă de la o persoană la alta, astfel nu prea este posibil să găsești piese identice.

Te rugăm să ai în vedere faptul că toate bijuteriile noastre sunt realizate manual de la 0. Nu compara bijuteria ta cu modele de bijuterii realizate la serie de nişte maşinării. 

Cum procedez dacă bijuteria mea are un defect în momentul în care ajunge la mine

Într-o astfel de situație, te rugăm să ne contactezi prin email în maxim 5 zile după primirea bijuteriei. Este necesar să atașezi poze relevante din care sa reiasă care este defectul, alături de o descriere.

Dacă este o eroare care a apărut în procesul de creație, te vom ruga să ne înapoiezi produsul, iar noi îți vom remedia defecțiunile gratuit, precum și re-livrarea produsului către tine. Remedierea se va realiza în 2 săptămâni.

În cazul daunelor accidentale (apărute din cauza clientei), îți stăm la dispoziție la verificarea și soluționarea acestora. În acest caz, costurile de trimitere vor fi suportate de către client.

Orice reparație solicitată după 24 luni de la data achiziției va fi inspectată în parte, în vederea unor costuri de reparare. Înainte de acest termen, repararea este gratuită dacă au fost păstrate şi purtate conform recomandărilor.

Produsele expediate pentru reparație trebuie să fie împachetate foarte bine, pentru a evita daunele mai mari în procesul transportului.

Întrebări frecvente cu privire la cantitatea și împachetarea cordonului ombilical.

În ce stare se trimite cordonul ombilical pentru a fi încastrat în bijuterie?

Cordonul ombilical trebuie să fie întotdeauna complet uscat, pentru a putea fi folosit în bijuterie. Te rugăm să nu ne trimiți un cordon care încă nu este uscat!

Cum împachetez cordonul ombilical?

Bucățica de cordon se împachetează într-un șervețel, apoi se pune într-un plic sau se pune într-o punguță ZIP. Întotdeauna se trece pe pliculeț numele mamei și al copilului (în cazul în care se trimit de la mai mulți copii).

De ce cantitate de cordon ombilical este nevoie pentru realizare unei bijuterii?

Este important să nu ne trimiți tot ce ai!

Se va tăia cu lamă o bucățică de aproximativ 1cm din cordon, și nu mai mult. Cantitatea nefolosită îți va fi înapoiată.

Întrebări frecvente cu privire la împachetarea laptelui matern pentru expediere

Care sunt accesoriile necesare pentru a putea trimite laptele matern?

Pentru o împachetare cât mai rezistentă, vei avea nevoie de următoarele:

  • Pungă specială pentru colectarea laptelui sau recipient coprocultor steril (cu închidere sigură)
  • Un borcan sau un recipient mic care închide bine (trebuie să fie ceva la care poți renunța, deoarece returnarea ei nu este posibilă din cauza dimensiunii ambalajului în care vei primi bijuteria)
  • Folie cu bule sau ziare, care te va ajuta sa pregătești pachetul cât mai rezistent la șocuri
  • coală de hârtie pe care vei nota: numele, număr de comandă și alte detalii pe care le consideri importante.
  • Comenzile care conțin lapte matern, se trimit săptămânal doar de luni până miercuri, să ajungă sigur în aceeași săptămână.
  • Te rugăm să nu împachetezi în gheață, deoarece laptele folosit în crearea amintirilor nu trebuie să prezinte neapărat aceleași proprietăți ca și cel pentru consum, iar când se dezgheaţă poate distruge ambalajul.
  • Pe recipientul cu laptele se va trece obligatoriu numele complet și numărul comenzii.
Care este cantitatea necesară pentru realizarea unei bijuterii?

Cantitatea minimă pentru o piesă mică este de 5 ml

În general 30 ml de lăptic ajunge pentru 2-4 piese în funcție de mărime

În cazul în care vei comanda mai multe piese și nu ești sigură dacă este suficientă cantitatea de care dispui, nu ezita să ne contactezi

Dacă dorești să plasezi o comandă cu mai multe produse, cantitatea necesară va scade, deoarece este calculată și o rezervă de siguranță.

Laptele pe care îl trimit trebuie să fie proaspăt sau congelat?

Poate fi proaspăt, înghețat sau dezghețat, după preferințele și posibilitățile tale. Putem lucra cu lapte care a fost ținut la congelator chiar și pentru mai mulți ani.

Cum colectez laptele dacă încă alăptez sau dacă deja suntem la procesul de înțărcare?

Îți recomandăm să colectezi laptele cu ajutorul unei pompe de sân sau manual, atunci când este cel mai confortabil pentru tine. Cantitatea necesară de lapte nu trebuie să fie colectată cu o singură ocazie. De fiecare dată când aduni o cantitate mică, le poți turna împreună într-un recipient steril ținut la congelator.

Pachetul meu va ajunge în siguranță la Mimo manufacture?

Dacă urmezi instrucțiunile de împachetare, nu va fi problemă cu ingredientele. În momentul în care ajunge la noi, vei fi informată și îți vom trimite mai multe poze cu starea coletului și a conținutului. Te rugăm să nu împachetezi în gheață, deoarece laptele folosit în crearea amintirilor nu trebuie să prezinte neapărat aceleași proprietăți ca și cel pentru consum.

Bijuteria mea va arăta exact ca și cele de pe site?

Laptele matern este la fel de unic la culoare și proprietăți, precum suntem și noi, oamenii diferiți între noi. Astfel, bijuteria ta nu va avea exact aceeași nuanță ca și bijuteriile postate pe site. Laptele foarte rar poate fi albă, în cele mai multe cazuri un alb lăptos spre crem, galben, dar și ușor ușor verzui/roz sau albastru. Noi adăugăm culori adiționale laptelui matern exclusiv la cererea clientelor. Dacă îți dorești o bijuterie albă, însă laptele tău nu are nuanța pe care o dorești, noi te putem ajuta. Însă doar la cererea ta. În astfel de cazuri folosim pigmenți și diferite efecte speciale, cum sunt fulgii de opal sau un praf strălucitor.

Bijuteria mea va fi perfectă?

Toate piesele create de noi sunt realizate manual, astfel nu este posibilă realizarea elementelor atât de perfecte precum cele făcute de o mașinărie. Bineînțeles, ne dăm toată silința să le realizăm cât se poate de perfecte și le tratăm cu respectul pe care le merită.

Ce se întâmplă cu laptele ce rămâne?

În cazul în care după realizarea bijuteriei va mai rămâne din lapte, putem păstra cantitatea respectivă doar pentru tine, în cazul în care consideri că vei mai dori să îți creăm o nouă bijuterie. Pe lângă acesta (dacă rămâne) se păstrează o rezervă de siguranţă pe perioada garanţiei.

Laptele meu din bijuteria realizată își va schimba culoarea în timp?

Laptele matern va fi procesat printr-o metodă de încredere și sigură, eliminând bacteriile și alte componente care i-ar putea compromita proprietățile. Acest proces este folosit de mulți ani de către alți creatori din străinătate, și testat și de noi încă de la începutul anului 2019. Primele piese realizate sunt la fel de frumoase și acum ca în momentul creării acestora. Pentru asta este important să fie păstrate în mod adecvat -> ( https://mimomanufacture.ro/ghid-de-ingrijire-a-bijuteriei/ )

Daca în timp apare pe suprafața bijuteriei un strat gălbui, poți fi sigură, că acesta a apărut datorită degradării stratului de acoperire cu lac transparent și nu va afecta starea incluziunilor. Bijuteriile noastre primesc o finisare transparentă protectoare, care oferă extra luciu oricărei piese. În cazul în care acesta intră în contact cu diferite tipuri de chimicale cum ar fi: soluții de curățare, gel antibacterian, substanțe ce conțin alcool, diferite produse cosmetice, dacă este expus foarte mult timp la raze UV – toate acestea pot cauza degradarea stratului protector.

Rașina în care se încastrează incluziunile tale minunate, sunt special concepute pentru realizarea bijuteriilor și conțin stabilizatoare UV pentru a împiedica acest lucru. Lucrăm cu un produs american, testat, non-toxic, fără VOC şi BPA.

Dacă sesizezi orice astfel de modificare la bijuteria ta, îți punem la dispoziție inspecția piesei și reîmprospătăm gratuit fără probleme acest strat protector.

GARAŢIILE NOASTRE

Despre bijuteriile care conţin lapte matern:

 Prelucrăm laptele tău cu multă atenţie şi dăruire şi le transformăm în bijuterii unice. Laptele este inspectat în detaliu şi în funcţie de proprietăţile acestuia, folosim metoda de conservare optimă în funcţie de caracteristicile acestuia. Pentru această procedură oferim garanţie pe viaţă. Laptele nu va deveni maro sau negru în timp, nu va mucegăi.

Oferim diferite tipuri de garantii, asemenea ne asumăm îngrijirea ocazională a pieselor create în caz de nevoie.

1. Garanţia de bază:

Bijuteriile noastre create manual din materiale premium, au garanţie de 2 ani pentru piesa intreagă.

2. Garanţia – Prospeime pe viaţă:

Laptele nu se va strica în timp, nu va căpăta o nunaţă maronie sau neagră. Îşi păstrează o nuanţă naturală “lăptoasă”, însă este important să ştii că laptele nu are o nuanţă perfect albă (doar fooooarte rar) ca o coală de hârtie. Asta poţi verifica chiar şi tu înainte să ne expediezi incluziunile, vei fi surprinsă 😊 Există o gamă largă de nuanţe care sunt influenţate de mai mulţi factori ( de ex. alimentaţia mamei, vârsta şi nevoile copilului).

3. Garanţia – Finisaj impecabil:

Bijuteriile noaste sunt fără particule de praf, scame și bule de suprafață, finisate cât mai perfect posibil pentru un produs realizat manual de la 0. Bulele micro din interiorul piesei nu se pot evita 100%, însă acordăm atenţie sporită ca acestea să nu rămână în locuri vizibile sau deranjante, iar cu precedura noastră ţinem dimensiunea lor sub 0,1mm. Fiecare piesă este inspectată până la cele mai mici detalii înainte de a fi împachetat. Accentul întotdeauna este pe piesa creată, bijuteria ta va fi împachetat numai după ce a fost polişat perfect.

4. Garanţia – Textură impecabilă

Datorită procedurii speciale de prelucrare în mai mulţi pasi, laptele este integrat în bijuterii cu o textură omogenă şi solidă, fără mici granule sau bucăţele adunate.

5. Garanţia – Decor atent lucrat

Decorurile realizate din şuviţe sunt ajustate caracterisiticilor fiecaruia, realizate cât mai clar, ordonat şi perfect , fără scame şi alte impurităţi.

6. Garanţia de păstrare a incluziunilor

În cazul în care ne expediezi mai mult lapte decat este necesar pentru o piesă, excesul păstrăm pentru tine pentru orice eventualitate. Dacă vei mai dori alte piese, poţi comanda şi peste ani. Dacă pierzi bijuteria, îţi putem reface un model similar (dacă ai păstrat şi şuviţă/cordon în cazul în care bijuteria ta este unul combinat din mai multe ingrediente). Pentru inele şi alte piesele mai micţe se realizează pietricele de rezervă pentru siguranţa ta. Acestea le păstăm noi în condiţii optime.

Incluziunile rămase după o comandă, precum şuviţele şi bucaţile din cordon se înapoiază împreună cu piesa finită. Recomandăm păstrarea acestora sau unei rezerve pentru o eventuală comandă viitoare.

 + Serviciu de întreţinere:

Polişare gratuită în cazul în care în timp piesa îşi pierde din luciu şau este zgâriat uşor.

Remontarea gratuită a pietrelor (sau capselor în cazul charmurilor) în caz de cădere/dezlipire. În aceste cazuri trebuie să suporţi doar costul de transport.

Întreţinere/recondişionare cu un cost minim în cazul degradării din cauza purtării neglijente/accidente (dacă piesa se poate salva) sau conservarea si restaurarea piesei în cazul în care degradarea este foarte serioasă (în acest caz ea îşi pierde statutul de bijuterie, poate deveni o piesă din cutiuţa cu amintirI a lui bebe).

Integritatea bijuteriei tale în timp este proporţională cu atenţia pe care îi oferi. Citeşte cu atenţie şi aplică recomandările oferite în format tiparit din pachet.

Bijuteriile nepurtate sau cele destinate să fie păstrate pentru viitor se păstrează în punguţa zip-lock (închisă) în care au fost primite, într-un loc uscat şi întunecat (cutie), fără să fie ingrămădită cu alte obiecte, ferit de orice elemente ce pot duce la abraziuni pe suprafaţa lor.

În caz de orice incident ne poţi contacta şi în funcţie de posibilităţi încercăm să te ajutăm. Nu încerca să remediezi problema singură, deoarece se poate întâmpla să faci mai mult rău decât bine.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE CU PRIVIRE LA CANTITATEA ȘI ÎMPACHETAREA ȘUVIȚELOR

Ce cantitate de șuviță este necesară pentru o bijuterie?

Lungimea minimă ar fi de 1 cm pentru piesele micuțe, însă acest parametru variază în funcție de model. Te rugăm să iei în considerare faptul că în cazul în care cantitatea trimisă este foarte mică, este posibil să nu putem realiza modelul dorit. Dacă ai posibilitatea, te rugăm să ne trimiți  din siguranță 2 șuvițe mai mari, decât să nu fie de ajuns. Cantitatea rămasă îți va fi înapoiată.

Șuvița trebuie tăiată din zonele unde părul copilașului este cel mai fin (de exemplu, lângă urechiușe). Dacă dorești o aranjare minimalistă a șuviței, doar în linie, atunci cantitatea necesară scade. Pentru modele mai complicate este nevoie de rezervă (de exemplu pentru Copac).

Dacă nu ești sigură de suficiența cantității pregătite pentru un anumit model, nu ezita să ne contactezi.

Trebuie să știi că niciodată nu vor fi două piese identice. Aranjarea șuviței întotdeauna depinde de mai mulți factori cum ar fi: textura/culoarea/tipul.

Părul care provine de la bebe mic este cel mai ideal pentru aranjare în curburi, iar cele de la copii mai mari nu întotdeauna se lasă modelate, mai mult stau în linii drepte. Acest lucru afectează foarte mult aspectul finit a bijuteriei tale. În orice caz, noi te asigurăm că vom lucra cu șuvița trimisă în cel mai frumos mod posibil.

Se pot integra șuvițe de la mai multe persoane în bijuteria mea?

Desigur. Putem adauga șuvițe de la mai mulți membri ale familiei tale, chiar și de la animalul de companie.

Cum împachetez șuvițele?

Șuvița se poate împacheta într-o coală de hârtie simplă, împăturită astfel încât să nu o îndoi. Deasemenea se poate pune într-un plic sau într-o pungă ZIP mini. Dacă este posibil, îți recomandăm legarea șuviței/șuvițelor cu o ață (nicidecum elastic!). Astfel, firele rămân împreună.

Dacă bijuteria ta va conține șuvițe diferite, te rugăm să le împachetezi separat.