Întrebări frecvente

În cât timp ajunge comanda la mine?

Timpul de finalizare a comenzii se calculează din momentul în care au ajuns la noi toate ingredientele necesare. În funcție de conținut și model, bijuteriile doar din părul bebelușului pot fi realizate în 2-6 săptămâni, iar cele care conțin lapte matern pot fi realizate în 4-12 săptămâni. Această perioadă durează mai mult doar dacă anumite ingrediente lipsesc și trebuie comandate.

Te vom anunța imediat ce comanda ta este finalizată. Vom trimite imagini ale produsului final din mai multe unghiuri pentru a ne asigura că rezultatul final este conform așteptărilor.

Pot plasa o comanda dacă locuiesc în afara României?

Da, dacă poţi asigura transportul ingredientelor prin curier rapid, ambalate cu grijă pentru a ajunge la noi nevătămate. Dacă vrei să comanzi din străinătate, te rugăm să menționezi acest lucru într-un mesaj, iar noi îți vom trimite un ghid de ambalare corectă ale ingredientelor.

Care sunt costurile de livrare a produsului finit?

Produsele noastre pot fi livrate prin cale poștală sau prin servicii de curierat rapid.  Înainte de a finaliza comanda, poți alege metoda de livrare care ți se potrivește. În funcție de aceasta, costul livrării variază între 10-20 Ron (fără km suplimentari), pe teritoriul României. Nu este posibilă plata ramburs.

Pentru clienţii care au domiciliul înafara ariei de acoperire a firmei de curierat, recomandăm transportul prin poştă pentru reducerea costurilor.

În cazul comenzilor din afara României, este posibilă doar livrarea prin firmă de curierat. Costul expedierii depinde de țara de destinație. (de ex. Marea Britanie 115 Ron prin DPD). Pentru mai multe detalii scrie-ne un mail pe adresa: office@mimomanufacture.ro

Care este cantitatea necesară pentru diferite elemente folosite în personalizare?

Secțiunea cu descrierea produsului arată cantitatea necesară din diferitele ingrediente, pentru fiecare model. În cazul în care plasezi o comandă cu mai multe produse, cantitatea respectivă poate fi redusă, deoarece cantitatea solicitată include și o rezervă de securitate.

Dacă doreşti să te ajutăm cu calcularea cantității necesare, te rugăm să ne anunți într-un mesaj, iar noi îţi vom răspunde în cel mai scurt timp cu stabilirea cantității exacte, astfel evitând expedierile multiple.

Am plasat o comandă. Ce trebuie să fac mai departe?

După ce ai plasat o comandă pe site-ul nostru, te vom contacta pentru confirmarea acesteia, prin telefon sau e-mail. Te rugăm să menționezi metoda dorită în secțiunea de comentarii, indicând și intervalul de timp care nu este potrivit pentru tine.

În procesul confirmării, vom clarifica solicitarea ta și vom stabili împreună când se vor expedia ingredientele necesare. Expedierea se face în fiecare săptămână între luni și miercuri prin firmă de curierat. De îndată ce vom primi pachetul, îți vom trimite un email și o fotografie despre coletul primit. Următorul pas este verificarea stării și cantității ingredientelor primite. Îți vom trimite o notificare și despre acest aspect. 

De îndată ce produsul final este gata, te vom anunța, iar ca ultim pas, va urma expedierea acestuia.

Am plasat o comandă, dar m-am răzgândit referitor la model. Ce pot face?

În cazul în care nu ne-ai trimis încă ingredientele necesare, tot ce trebuie să faci este să ne anunți prin e-mail că dorești să renunți la comandă, după care poți plasa o nouă comandă cu modelul dorit.

În cazul în care ne-ai trimis deja ingredientele necesare și au fost stabilite micile detalii, ulterior nu mai poți interveni cu schimbări, deoarece comanda ta este deja în lucru. Astfel te rugăm, ca înainte de a plasa o comandă, să iei o decizie certă referitor la ceea ce îți dorești.

Doresc să plasez o comandă, însă nu am găsit răspuns la întrebările mele. Ce pot să fac?

În astfel de cazuri, te rugăm să ne scrii un mesaj pe pagina web, pe email sau pe una din paginile de socializare.

Ce trebuie să știu despre aceste tipuri de bijuterii înainte de a plasa o comandă?

Aceste bijuterii sunt speciale și trebuie purtate cu grijă.

Înainte de a plasa o comandă, te rugăm să parcurgi cu atenţie secţiunea de: ”Ghid de îngrijire” din meniul principal.

Este recomandată evitarea contactului bijuteriilor cu orice substanțe chimice precum: parfumuri (alcool), produse de curățat, produse cosmetice, produse de curățare pentru alte tipuri de bijuterii, substanțe autobronzante, etc. Toate acestea vor deteriora bijuteriile pe termen lung și permanent.

Când comanzi un produs, la expedierea acesteia îți vom trimite un ghid detaliat de utilizare corectă, pentru ca tu să te bucuri pentru cât mai mult timp de talismanul tău unicat.

Cât sunt de rezistente și durabile?

Aceste ingrediente personale sunt folosite pentru realizarea bijuteriilor de peste 10 ani, în întreaga lume. Tehnica de procesare este un proces precis care necesită o atenție specială, dar nu este în niciun caz imposibilă. Durabilitatea aceesoriilor depinde de tine, astfel te rugăm să ții cont de ghidul nostru de purtare și să ai grijă de ea.

Ce să fac dacă mi se deteriorează bijuteriile?

Pentru orice deteriorare ale elemntelor, te rugăm să ne contactezi via email și să atașezi poze, descriere, despre accesoriile deteriorate. Vom stabili motivul deteriorării, care poate interveni în urma proceselor de fabricație sau din motive ulterioare (de uzură).

În cazul în care reparația este posibilă, poți beneficia de garanția produsului comandat, ceea ce înseamnă reparații gratuite timp de 2 ani de la cumpărare. Va trebui să ne livrezi produsul, iar noi vom încerca tot posibilul pentru a rezolva problema.

Din ce materiale sunt realizate elementele personalizate?

Pe lângă ingredientele personale, în procesul de realizare ale acestor bijuterii folosim o rășină epoxidică specială pentru bijuterii. Efectul acestuia este asemănător sticlei, însă este mai rezistentă la șocuri. În ceea ce privește elementele de îmbinare și materialele utilizate, acestea sunt: oțel inoxidabil, argint 925, aur galben, alb sau roz în funcție de nevoile tale

Produsul comandat va arăta ca cele din poze?

Da și nu 🙂

Da, din punctul de vedere al calității și al atenției cu care a fost realizată.

Nu, în primul rând, deoarece elementele folosite în crearea lor sunt unice și irepetabile la fel ca cele trimise de tine. Astfel calitatea, proprietățile și nuanțele elementelor trimise, fac ca bijuteria ta să fie unică atât din punct de vedere al contractului cât și al aspectului vizual. În al doilea rând, scopul nostru nu este de  a reproduce modelele, ci de a realiza obiecte unice. Pentru a asigura că din ingredientele tale se poate realiza modelul dorit, te rugăm să citești cu atenție secțiunea *necesar, la descrierea produselor. În cazul în care dorești să te asiguri că ceea ce dorești este conform descrierii, ne poți trimite poze în email sau prin mesaj, la oricare dintre paginile de socializare unde suntem prezenți.

Nu, din punctul de vedere a componentelor unice ale materialelor folosite, mai ales dacă vorbim de laptele matern. Acest lichid magic este unic, astfel are textură și culoare diferită, în funcție de nenumărați factori. În cazul în care vrei să adaugi un plus de culoare sau strălucire, acest lucru se poate realiza prin adăugarea unor pigmenți sau coloranți speciali.

 

Cum iau naștere aceste bijuterii?

Laptele matern este pasteurizat în mod special si integrat in bijuteria ta încât să nu mai fie afectat de mediul inconjurator. Este amestecat cu compusi care îl întaresc. Conţinutul bijuteriei nu este 100% lapte. Pentru o compozitie sigură, în procesul de creaţie este folosit şi o rasină special concepută pentru crearea bijuteriilor.

Îndată ce elementul personalizat prinde formă, urmează sa fie finisat în mai multe etape până se ajunge la un produs finit.

Se poate folosi și lapte mai vechi pentru realizarea bijuteriilor?

Cu scopul de realizare a bijuteriilor, laptele poate fi păstrat în congelator și ani de zile, nu necesită aceleași proprietăți ca și pentru consum. Poți stoca o cantitate, iar dacă vei dori o bijuterie mai târziu, acest lucru se poate realiza oricând.

În cât timp este gata bijuteria mea?

Termenul de realizare a unei bijuterii nu se calculează din momentul plasării unei comenzi online, ci din momentul ce ajung la noi incluziunile trimise de tine.

Timpul de realizare poate varia între 4-12 săptămâni, în funcție de model, complexitate, conținut și disponibilitatea elementelor cum ar fi baze, sisteme se prindere etc. După ce comanda ta este finalizată, bijuteria va fi expediată în cel mai scurt timp, prin modalitatea de livrare aleasă de tine (1-3 zile prin curier, 2-6 zile prin poștă).

Doresc să fie gata bijuteria de ziua mea. Se poate?

Te rugăm din suflet să ții cont de faptul că ne este imposibil să lucrăm pe termene scurte. Dacă dorești să obții bijuteria pe o dată anume, te rugăm să plasezi comanda cu 12 săptămâni înainte de termen.

În cazul în care dorești să oferi un astfel de cadou unei persoane dragi, îți propunem să iei în considerare varianta de card cadou 

Puteți realiza bijuterii după preferințele mele?

Dispunem de o gamă largă de modele, care pot fi personalizate după bunul plac, în limita posibilităților tehnice. Dacă îți dorești un model total diferit de cele disponibile pe pagina noastră, te rugăm să ne contactezi prin email sau pe oricare din rețelele noastre de socializare, pentru a discuta posibilitățile unei eventuale realizări. În astfel de cazuri, o schiță ne-ar ajuta enorm, iar în ceea ce privește prețul unei astfel de bijuterii, acesta va fi comunicat doar după obținerea tuturor detaliilor necesare.

Primesc înapoi cantitatea rămasă din incluziuni?

Șuvițele și bucățica de cordon care rămân după terminarea bijuteriei tale, îți vor fi înapoiate.
În cazul laptelui, ne rezervăm dreptul de a nu înapoia laptele prelucrat rămas. Putem păstra cantitatea respectivă doar pentru tine, timp de 6 luni, în cazul în care consideri că vei mai dori să îți creăm o nouă bijuterie. În caz contrar, dacă nu mai ai planuri cu cantitatea respectivă, acesta va fi distrus.

Pot modifica comanda în cazul în care ma răzgândesc sau doresc modificări?

Te rugăm, ca înainte de a plasa o comandă, să citești toate informațiile relevante de pe pagina noastră. În cazul în care ai alte întrebări să ne contactezi cu încredere, iar apoi să decizi ce îți dorești exact. Este important să parcurgi și detaliile referitoare la material și dimensiuni, pentru a evita surpriza că bijuteriile au ieșit prea mai mici /mai mari decât te-ai așteptat.

În cazul în care ai plasat o comandă, dar incluziunile încă nu au fost trimise, comanda poate fi anulată, dacă ne anunți în email, specificând numele tău, numărul comenzii, datele contului de pe care ai plătit și alte informații pe care le consideri importate. Suma achitată îți va fi înapoiată în contul de pe care a fost trimis.

În cazul în care incluziunile au ajuns deja la noi, comanda nu se mai poate anula sau modifica.

Dacă întâmpini probleme la achitarea comenzii, îți oferim opțiunea de plată în mai multe tranșe.

Înainte de a pune în coș un produs, vei observa o secțiune liberă unde se pot trece detaliile modelului. În acest câmp se vor completa următoarele detalii: numele copilului/copiilor, data nașterii sau alte date care vor fi trecute pe bijuterie, dacă dorești efect strălucitor amestecat în lapte sau nu, la modelele cu pastele de flori nuanța aleasă, pentru cele cu foiță nuanța foiței, pentru cele cu bază gravabilă textul pe care dorești să îl gravăm, și orice alte detalii pe care le consideri importante.

Pot comanda împreună cu o prietenă?

Desigur, se poate. Însă te rugăm frumos sa ții cont de faptul că pachetele trebuie să fie pregătite în așa fel încât să se poată distinge ingredientele trimise. Va fi notat pe fiecare ingredient în parte numele mamei, a copilului și modelul dorit. În cazul în care întâmpinăm neclarități, te vom contacta telefonic pentru a preveni orice eroare posibilă.

Ce se întâmplă când comand un voucher cadou?

În cel mai scurt timp vei primi prin email o versiune electronică al cardului, în format pdf, dimensionat pe mărimea unui plic obișnuit, astfel dacă dorești, o poți imprima (recomandăm printarea pe un carton de 200-30% gr, pentru un aspect adecvat).

Voucherul cadou conține: numele persoanei căreia i se adresează, valoarea și un cod unic care va fi folosit în momentul plasării unei comenzi pe pagina noastră.

Cardurile cadou sunt valabile 100 de zile de la data achiziției. Dacă dorești prelungirea acestui termen cu câteva săptămâni, te rugăm să ne anunți din timp prin email. În caz contrar, codul unic nu va mai funcționa după data expirării.

Mai pot adăuga ceva la o comandă deja plasată?

Dacă incluziunile încă nu a fost trimise atunci da, cu condiția ca în secțiunea detalii să menționezi numărul comenzii la care dorești să adaugi completarea. Te rugăm ca în astfel de cazuri, să te asiguri că necesarul trimis va fi suficient pentru ambele comenzi.

Dacă ingredientele au fost deja expediate, nu mai putem primi completări ulterioare pentru comanda existentă, care probabil este deja în procesare. În astfel de situații, vor fi luate în evidență ca două comenzi diferite. În acest caz, pe pachetul trimis ulterior se va trece numărul comenzii pentru care este destinată, pentru a nu le confunda.

Cât timp am la dispoziție să trimit necesarul după plasarea unei comenzi?

Necesarul se trimite în termen de maxim 6 săptămâni.

Trimiterile se fac săptămânal de luni până miercuri cu o firmă de curierat aleasă de tine

După ce bijuteria realizată a fost predată curierului, în cât timp ajunge la mine?
  • 1-3 zile prin firmă de curierat pe teritoriul României
  • 2-6 zile lucrătoare prin Poșta Română pe teritoriul României
  • 5-10 zile lucrătoare prin firmă de curierat pentru expedierile internaționale
Bijuteria mea nu arată exact ca în poze...

Acest lucru este absolut normal. Fiecare piesă este realizată în stilul celui ales de pe site, dar fiecare este individuală prin caracteristicile sale, fie vorba de culoare sau de poziționarea șuviței. Sunt unice precum ești unică și tu și copilul tău! Culoarea bijuteriei diferă de la o persoană la alta, astfel nu prea este posibil să găsești piese identice.

Te rugăm să ai în vedere faptul că toate bijuteriile noastre sunt realizate manual de la 0. Piesele nu vor fi atât de perfecte precum cele realizate de niște mașinării specializate. Bijuteriile handmade personalizate nu seamănă cu bijuteriile cumpărate din magazine, finisate în fabrica de specialitate. Și nici nu sunt încărcate cu valoarea sentimentală și emoțiile care au luat naștere în inima și trupul tău.

Cum procedez dacă bijuteria mea are un defect în momentul în care ajunge la mine

Într-o astfel de situație, te rugăm să ne contactezi prin email în maxim 5 zile după primirea bijuteriei. Este necesar să atașezi poze relevante din care sa reiasă care este defectul, alături de o descriere.

Dacă este o eroare care a apărut în procesul de creație, te vom ruga să ne înapoiezi produsul, iar noi îți vom remedia defecțiunile gratuit, precum și re-livrarea produsului către tine. Remedierea se va realiza în 2 săptămâni.

În cazul daunelor accidentale (apărute din cauza clientei), îți stăm la dispoziție la verificarea și soluționarea acestora. În acest caz, costurile de trimitere vor fi suportate de către client.

Orice reparație solicitată după 12 luni de la data achiziției va fi inspectată în parte, în vederea unor costuri de reparare. Înainte de acest termen, repararea este gratuită.

Produsele expediate pentru reparație trebuie să fie împachetate foarte bine, pentru a evita daunele mai mari în procesul transportului.

Întrebări frecvente cu privire la cantitatea și împachetarea cordonului ombilical.

În ce stare se trimite cordonul ombilical pentru a fi încastrat în bijuterie?

Cordonul ombilical trebuie să fie întotdeauna complet uscat, pentru a putea fi folosit în bijuterie. Te rugăm să nu ne trimiți un cordon care încă nu este uscat!

Cum împachetez cordonul ombilical?

Bucățica de cordon se împachetează într-un șervețel, apoi se pune într-un plic sau se pune într-o punguță ZIP. Întotdeauna se trece pe pliculeț numele mamei și al copilului (în cazul în care se trimit de la mai mulți copii).

De ce cantitate de cordon ombilical este nevoie pentru realizare unei bijuterii?

Este important să nu ne trimiți tot ce ai!

Se va tăia cu lamă o bucățică de aproximativ 1cm din cordon, și nu mai mult. Cantitatea nefolosită îți va fi înapoiată.

Întrebări frecvente cu privire la împachetarea laptelui matern pentru expediere

Care sunt accesoriile necesare pentru a putea trimite laptele matern?

Vei avea nevoie de următoarele:

  • Pungă specială pentru colectarea laptelui sau recipient urocultor steril
  • Un borcan sau un recipient mic care închide bine (trebuie să fie ceva la care poți renunța, deoarece returnarea ei nu este posibilă din cauza dimensiunii ambalajului în care vei primi bijuteria)
  • Folie cu bule, care te va ajuta sa pregătești pachetul cât mai rezistent la șocuri
  • Coală de hârtie pe care vei nota: numele, detaliile comenzii, număr de comandă și alte detalii pe care le consideri importante.

Mai multe detalii vei primi în email după plasarea comenzii.

Care este cantitatea necesară pentru realizarea unei bijuterii?

Cantitatea necesară apare la fiecare produs disponibil, la secțiunea descrierii. În cazul în care dorești să plasezi o comandă cu mai multe produse, cantitatea necesară va scade, deoarece este calculată și o rezervă de siguranță.

  • Cantitatea minimă este de 10 ml
  • În general 30 ml de lăptic ajunge pentru 2-4 piese în funcție de mărime

În cazul în care vei comanda mai multe piese și nu ești sigură dacă este suficientă cantitatea de care dispui, nu ezita să ne contactezi.

Laptele pe care îl trimit trebuie să fie proaspăt sau congelat?

Poate fi proaspăt, înghețat sau dezghețat, după preferințele și posibilitățile tale. Putem lucra cu lapte care a fost ținut la congelator chiar și pentru mai mulți ani.

Cum colectez laptele dacă încă alăptez sau dacă deja suntem la procesul de înțărcare?

Îți recomandăm să colectezi laptele cu ajutorul unei pompe de sân sau manual, atunci când este cel mai confortabil pentru tine. Cantitatea necesară de lapte nu trebuie să fie colectată cu o singură ocazie. De fiecare dată când aduni o cantitate mică, le poți turna împreună într-un recipient steril ținut la congelator.

Pachetul meu va ajunge în siguranță la Mimo manufacture?

Dacă urmezi instrucțiunile de împachetare, pe care ți le vom trimite prin email după plasarea comenzii, nu va fi problemă cu ingredientele. În momentul în care ajunge la noi, vei fi informată și îți vom trimite mai multe poze cu starea coletului și a conținutului. Te rugăm să nu împachetezi în gheață, deoarece laptele folosit în crearea amintirilor nu trebuie să prezinte neapărat aceleași proprietăți ca și cel pentru consum.

Bijuteria mea va arăta exact ca și cele de pe site?

Laptele matern este la fel de unic la culoare și proprietăți, precum suntem și noi, oamenii diferiți între noi. Astfel, bijuteria ta nu va avea exact aceeași nuanță ca și bijuteriile postate pe site. Laptele poate fi alb ca o coală de hârtie, un pic crem, galben, dar și ușor ușor verzui/roz sau albastru. Noi adăugăm culori adiționale laptelui matern exclusiv la cererea clientelor. Dacă îți dorești o bijuterie albă, însă laptele tău nu are nuanța pe care o dorești, noi te putem ajuta. Însă doar la cererea ta. În astfel de cazuri folosim pigmenți și diferite efecte speciale, cum sunt fulgii de opal sau un praf strălucitor.

Bijuteria mea va fi perfectă?

Toate piesele create de noi sunt realizate manual, astfel nu este posibilă realizarea elementelor atât de perfecte precum cele făcute de o mașinărie. Bineînțeles, ne dăm toată silința să le realizăm cât se poate de perfecte și le tratăm cu respectul pe care le merită.

Ce se întâmplă cu laptele ce rămâne?

În cazul în care după realizarea bijuteriei va mai rămâne din lapte, putem păstra cantitatea respectivă doar pentru tine, timp de 6 luni, în cazul în care consideri că vei mai dori să îți creăm o nouă bijuterie. În caz contrar, dacă nu mai ai planuri cu cantitatea respectivă, acesta va fi distrus.

Laptele meu din bijuteria realizată își va schimba culoarea în timp?

Laptele matern va fi procesat printr-o metodă de încredere și sigură, eliminând bacteriile și alte componente care i-ar putea compromita proprietățile. Acest proces este folosit de mulți ani de către alți creatori din străinătate, și testat și de noi încă de la începutul anului 2019. Primele piese realizate sunt la fel de frumoase și acum ca în momentul creării acestora.

Daca în timp apare pe suprafața bijuteriei un strat gălbui, poți fi sigură, că acesta a apărut datorită degradării stratului de acoperire cu lac transparent și nu va afecta starea incluziunilor. Bijuteriile noastre primesc o finisare transparentă protectoare, care oferă extra luciu oricărei piese. În cazul în care acesta intră în contact cu diferite tipuri de chimicale cum ar fi: soluții de curățare, gel antibacterian, substanțe ce conțin alcool, diferite produse cosmetice, dacă este expus foarte mult timp la raze UV – toate acestea pot cauza degradarea stratului protector.

Rașina în care se încastrează incluziunile tale minunate, sunt special concepute pentru realizarea bijuteriilor și conțin stabilizatoare UV pentru a împiedica acest lucru.

Dacă sesizezi orice astfel de modificare la bijuteria ta, îți punem la dispoziție inspecția piesei și reîmprospătăm fără probleme acest strat protector.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE CU PRIVIRE LA CANTITATEA ȘI ÎMPACHETAREA ȘUVIȚELOR

Ce cantitate de șuviță este necesară pentru o bijuterie?

Lungimea minimă ar fi de 1 cm pentru piesele micuțe, însă acest parametru variază în funcție de model. Te rugăm să iei în considerare faptul că în cazul în care cantitatea trimisă este foarte mică, este posibil să nu putem realiza modelul dorit. Dacă ai posibilitatea, te rugăm să ne trimiți  din siguranță 2 șuvițe mai mari, decât să nu fie de ajuns. Cantitatea rămasă îți va fi înapoiată.

Șuvița trebuie tăiată din zonele unde părul copilașului este cel mai fin (de exemplu, lângă urechiușe). Dacă dorești o aranjare minimalistă a șuviței, doar în linie, atunci cantitatea necesară scade. Pentru modele mai complicate este nevoie de rezervă (de exemplu pentru Copac).

Dacă nu ești sigură de suficiența cantității pregătite pentru un anumit model, nu ezita să ne contactezi.

Trebuie să știi că niciodată nu vor fi două piese identice. Aranjarea șuviței întotdeauna depinde de mai mulți factori cum ar fi: textura/culoarea/tipul.

Părul care provine de la bebe mic este cel mai ideal pentru aranjare în cuburi, iar cele de la copii mai mari nu întotdeauna se lasă modelate, mai mult stau în linii drepte. Acest lucru afectează foarte mult aspectul finit a bijuteriei tale. În orice caz, noi te asigurăm că vom lucra cu șuvița trimisă în cel mai frumos mod posibil.

Se pot integra șuvițe de la mai multe persoane în bijuteria mea?

Desigur. Putem adauga șuvițe de la mai mulți membri ale familiei tale, chiar și de la animalul de companie.

Cum împachetez șuvițele?

Șuvița se poate împacheta într-o coală de hârtie simplă, împăturită astfel încât să nu o îndoi. Deasemenea se poate pune într-un plic sau într-o pungă ZIP mini. Dacă este posibil, îți recomandăm legarea șuviței/șuvițelor cu o ață (nicidecum elastic!). Astfel, firele rămân împreună.

Dacă bijuteria ta va conține șuvițe diferite, te rugăm să le împachetezi separat.