Garanție și retur

Garanția Mimo manufacture

Produsele realizate și comercializate pe pagina www.mimomanufacture.ro corespund cerințelor de calitate în conformitate cu standardele internaționale relevante categoriei în care se încadrează.

Vânzătorul este înregistrat la ANPC să efectueze operaţiuni cu metale preţioase, iar matelele preţioase folosite pentru produsele noastre sunt: argint 925, aur 14k sau 18k.

Alte materiale folosite în fabricarea bijuteriilor sunt: rasină special concepută pentru realizarea bijuteriilor, incluziunile personale trimise de către client, piele naturală, şnururi, elemente din inox.

Bijuteriilor Mimo manufacture, garanția comercială de 2 ani se aplică doar în cazul în care condițiile de purtare recomandate au fost respectate.

În cazul în care produsele prezintă defecțiuni din urma procesului de fabricare, problemele vor fi remediate in cel mai scurt timp dupa primirea piesei.

În cazul produselor care prezintă urme grave de uzură, fisuri sau alte probleme cauzate în urma purtării neglijente, garanția nu este aplicabilă, dar daca reconditionarea este posibila, acesta se va efectua cu un cost minim in functie de gradul de deteriorare.

Legea 449/2003, art.II alin.2 subliniază faptul că nu se poate solicita înlocuirea unui produs din cauza pietrelor. Produsele care se încadrează în termenul de garanție beneficiază de reparație gratuită. Se poate solicita înlocuirea produsului, în condițiile OG nr.21/1992 revizuită, în cazul în care deteriorarea a fost cauzată în procesul de realizare.

Dacă deteriorarea este gravă și repararea este imposibilă, acesta se poate înlocui cu un model similar.

Deasemenea, garanția Mimo manufacture atestă faptul că ingredientele și materialele din care au fost realizate nu își vor schimba proprietățile în cazul în care acestea au fost purtate conform recomandărilor. Materialele si ingredientele folosite in crearea pieselor beneficiaza de garantie pe viata.

În cazul căderii pietrelor din bijuteriile prevăzute cu astfel de accesorii, vânzătorul le va înlocui în 15 zile lucrătoare. Contracostul manoperei în cazurile în care anumite reparații nu sunt incluse în garanție, va fi facturată clientului.

Bijuteriile trebuie purtate conform instructiunilor de ingrijire, iar daca in timp produsul va necesita reconditiorare, acesta se va efectua in mod gratuit in termen de 15zile lucrtoare, clientul va suporta doar cheltuielile dus-intors prin posta sau curier.

 

 

Politica de returnare

Dacă ești convins că produsul primit vrei să fie returnat, sunt câțiva pași pe care te rugăm să îi urmezi, pentru ca procesul returnării să parcurgă corect:

  • Citește cu atenție termenii și condițiile pe baza cărora se poate returna un produs
  • Contactează-ne telefonic sau prin mail pe adresa office@mimomanufacture.ro
  • Completează toate câmpurile formularului de retur primit

În cazul în care îndeplinești condițiile de retur, vei primi o confirmare, după care va urma pasul returnării coletului spre noi.

Produsele trebuie trimise prin aceeași modalitate precum au fost primite, la adresa menționată de noi.

Contracostul produsului returnat se va livra în contul menționat în formularul de retur. Returnarea banilor va dura aproximativ 14 zile calendaristice, după executarea și comunicarea returului.

Procedura se va finaliza după ce primim produsul returnat, îl verificăm și te contactăm.

Returnarea banilor se va realiza doar în cazul cumpărăturilor online.

Termeni si condiții privind politica de returnare

Returul produselor se acceptă în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

În anumite cazuri, produsele nu beneficiază de posibilitatea de returnare. Acest lucru se aplică în cazul:

  • Produselor personalizate – conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) — contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  • Produselor din alte categorii, care în sine pot fi personalizate
  • Produselor care nu sunt exact conform descrierii produselor. Unele fotografii sunt doar cu titlu de prezentare, însă acest lucru va fi menționat.
  • Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
  • În cazul persoanelor juridice, ele neavând calitate de consumator, ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
  • Cheltuielile returnării produsului vor fi suportate de către client. Este important să păstrezi ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost expediat.
  • Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la data informării de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului.
  • Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. valoarea produselor returnate va fi restituit numai după verificarea produselor şi după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
  • Dacă un produs returnat prezintă deteriorări, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, lipseşte certificatul de garanţie, avem dreptul de a refuza returul.
  • Suma de retur va fi rambursat într-un cont bancar.