Garanție și Retur

ASPECTE GENERALE

Produsele realizate și comercializate pe pagina www.mimomanufacture.ro corespund cerințelor de calitate în conformitate cu standardele internaționale relevante categoriei în care se încadrează.

Vânzătorul este înregistrat la ANPC să efectueze operaţiuni cu metale preţioase, iar matelele preţioase folosite pentru produsele noastre sunt: argint 925, aur 14k.

Alte materiale folosite în fabricarea bijuteriilor sunt: rasină special concepută pentru realizarea bijuteriilor, incluziunile personale trimise de către client, piele naturală, şnururi, elemente din inox.

Bijuteriilor Mimo manufacture, garanția comercială de 2 ani se aplică doar în cazul în care condițiile de purtare recomandate au fost respectate.

În cazul în care produsele prezintă defecțiuni din urma procesului de fabricare, problemele vor fi remediate in cel mai scurt timp dupa primirea piesei.

În cazul produselor care prezintă urme grave de uzură, fisuri sau alte probleme cauzate în urma purtării neglijente, garanția nu este aplicabilă, dar daca reconditionarea este posibila, acesta se va efectua cu un cost minim in functie de gradul de deteriorare.

Legea 449/2003, art.II alin.2 subliniază faptul că nu se poate solicita înlocuirea unui produs din cauza pietrelor. Produsele care se încadrează în termenul de garanție beneficiază de reparație gratuită. Se poate solicita înlocuirea produsului, în condițiile OG nr.21/1992 revizuită, în cazul în care deteriorarea a fost cauzată în procesul de realizare.

Dacă deteriorarea este gravă și repararea este imposibilă, acesta se poate înlocui cu un model similar.

În cazul căderii pietrelor din bijuteriile prevăzute cu astfel de accesorii, vânzătorul le va înlocui în 15 zile lucrătoare. Contracostul manoperei în cazurile în care anumite reparații nu sunt incluse în garanție, va fi facturată clientului.

DESPRE INGREDIENTE:

Aceste bijuterii au fost special concepute pentru păstrarea mult mai îndelungată a unor incluziuni spaciale, care în mod normal se păstrează mai greu. Putem integra într-un singur model mai multe amintiri, astfel vei avea totul la un loc 😊

Pe lângă amintirile ce ni le oferi pentru prelucrare şi păstrare, un component principal în construirea pieselor este un tip de răsină expodică, ce a fost concepută pentru crearea de bijuterii.

Răşina este un fel de plastic, cu efect de sticlă, dar cu alte caracteristici (se sparge mult mai greu, dar se zgârie mai uşor).

Lucrăm cu un produs american, testat, non-toxic, fără VOC şi BPA, cu stabilizatori UV.

GARAŢIILE NOASTRE

Despre bijuteriile care conţin lapte matern:

 Prelucrăm laptele tău cu multă atenţie şi dăruire şi le transformăm în bijuterii unice. Laptele este inspectat în detaliu şi în funcţie de proprietăţile acestuia, folosim metoda de conservare optimă în funcţie de caracteristicile acestuia. Pentru această procedură oferim garanţie pe viaţă. Laptele nu va deveni maro sau negru în timp, nu va mucegăi.

Oferim diferite tipuri de garantii, asemenea ne asumăm îngrijirea ocazională a pieselor create în caz de nevoie.

1. Garanţia de bază:

Bijuteriile noastre create manual din materiale premium, au garanţie de 2 ani pentru piesa intreagă.

2. Garanţia – Prospeime pe viaţă:

Laptele nu se va strica în timp, nu va căpăta o nunaţă maronie sau neagră. Îşi păstrează o nuanţă naturală “lăptoasă”, însă este important să ştii că laptele nu are o nuanţă perfect albă (doar fooooarte rar) ca o coală de hârtie. Asta poţi verifica chiar şi tu înainte să ne expediezi incluziunile, vei fi surprinsă 😊 Există o gamă largă de nuanţe care sunt influenţate de mai mulţi factori ( de ex. alimentaţia mamei, vârsta şi nevoile copilului).

3. Garanţia – Finisaj impecabil:

Bijuteriile noaste sunt fără particule de praf, scame și bule de suprafață, finisate cât mai perfect posibil pentru un produs realizat manual de la 0. Bulele micro din interiorul piesei nu se pot evita 100%, însă acordăm atenţie sporită ca acestea să nu rămână în locuri vizibile sau deranjante, iar cu precedura noastră ţinem dimensiunea lor sub 0,1mm. Fiecare piesă este inspectată până la cele mai mici detalii înainte de a fi împachetat. Accentul întotdeauna este pe piesa creată, bijuteria ta va fi împachetat numai după ce a fost polişat perfect.

4. Garanţia – Textură impecabilă

Datorită procedurii speciale de prelucrare în mai mulţi pasi, laptele este integrat în bijuterii cu o textură omogenă care devine solidă, fără mici granule sau bucăţele adunate.

5. Garanţia – Decor atent lucrat

Decorurile realizate din şuviţe sunt ajustate caracterisiticilor fiecaruia, realizate cât mai clar, ordonat şi perfect , fără scame şi alte impurităţi.

6. Garanţia de păstrare a incluziunilor

În cazul în care ne expediezi mai mult lapte decat este necesar pentru o piesă, excesul păstrăm pentru tine pentru orice eventualitate. Dacă vei mai dori alte piese, poţi comanda şi peste ani. Dacă pierzi bijuteria, îţi putem reface un model similar (dacă ai păstrat şi şuviţă/cordon în cazul în care bijuteria ta este unul combinat din mai multe ingrediente). Pentru inele şi alte piesele mai micţe se realizează din start pietricele de rezervă pentru siguranţa ta. Acestea le păstăm noi în condiţii optime.

Incluziunile rămase după o comandă, precum şuviţele şi bucaţile din cordon se înapoiază împreună cu piesa finită. Recomandăm păstrarea acestora sau unei rezerve pentru o eventuală comandă viitoare.

 + Serviciu de întreţinere:

Polişare gratuită în cazul în care în timp piesa îşi pierde din luciu şau este zgâriat uşor.

Remontarea gratuită a pietrelor (sau capselor în cazul charmurilor) în caz de cădere/dezlipire. În aceste cazuri trebuie să suporţi doar costul de transport.

Întreţinere/recondişionare cu un cost minim în cazul degradării din cauza purtării neglijente/accidente (dacă piesa se poate salva) sau conservarea si restaurarea piesei în cazul în care degradarea este foarte serioasă (în acest caz ea îşi pierde statutul de bijuterie, poate deveni o piesă din cutiuţa cu amintirI a lui bebe).

Integritatea bijuteriei tale în timp este proporţională cu atenţia pe care îi oferi. Citeşte cu atenţie şi aplică recomandările oferite în format tiparit din pachet.

Bijuteriile nepurtate sau cele destinate să fie păstrate pentru viitor se păstrează în punguţa zip-lock (închisă) în care au fost primite, într-un loc uscat şi întunecat (cutie), fără să fie ingrămădită cu alte obiecte, ferit de orice elemente ce pot duce la abraziuni pe suprafaţa lor.

În caz de orice incident ne poţi contacta şi în funcţie de posibilităţi încercăm să te ajutăm. Nu încerca să remediezi problema singură, deoarece se poate întâmpla să faci mai mult rău decât bine.

 

POLITICA DE RETURNARE

Dacă ești convins că produsul primit vrei să fie returnat, sunt câțiva pași pe care te rugăm să îi urmezi, pentru ca procesul returnării să parcurgă corect:

  • Citește cu atenție termenii și condițiile pe baza cărora se poate returna un produs
  • Contactează-ne telefonic sau prin mail pe adresa office@mimomanufacture.ro
  • Completează toate câmpurile formularului de retur primit

În cazul în care îndeplinești condițiile de retur, vei primi o confirmare, după care va urma pasul returnării coletului spre noi.

Produsele trebuie trimise prin aceeași modalitate precum au fost primite, la adresa menționată de noi.

Contracostul produsului returnat se va livra în contul menționat în formularul de retur. Returnarea banilor va dura aproximativ 14 zile calendaristice, după executarea și comunicarea returului.

Procedura se va finaliza după ce primim produsul returnat, îl verificăm și te contactăm.

Returnarea banilor se va realiza doar în cazul cumpărăturilor online.

Termeni si condiții privind politica de returnare

Returul produselor se acceptă în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

În anumite cazuri, produsele nu beneficiază de posibilitatea de returnare. Acest lucru se aplică în cazul:

  • Produselor personalizate – conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) — contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  • Produselor din alte categorii, care în sine pot fi personalizate
  • Produselor care nu sunt exact conform descrierii produselor. Unele fotografii sunt doar cu titlu de prezentare, însă acest lucru va fi menționat.
  • Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
  • În cazul persoanelor juridice, ele neavând calitate de consumator, ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
  • Cheltuielile returnării produsului vor fi suportate de către client. Este important să păstrezi ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost expediat.
  • Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la data informării de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului.
  • Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. valoarea produselor returnate va fi restituit numai după verificarea produselor şi după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
  • Dacă un produs returnat prezintă deteriorări, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, lipseşte certificatul de garanţie, avem dreptul de a refuza returul.
  • Suma de retur va fi rambursat într-un cont bancar.